Brillorm

Under en längre tid har jag haft sprängande huvudvärk, yrsel och varit allmänt gnällig. Jag är osocial, trött och lättirriterad. Kanske inte något att hänga upp sig på men jag kände själv att jag inte kan vara så mot folk i min närhet. Jag tog tag i saken och kollade min syn. Efter en timme där jag stirrade på en massa bokstäver och prickar kom domen, jag behöver glasögon. 
Gick ner en trappa ställde mig en en djungel av bågar i alla dess former och prisklasser men efter en dryg halvtimme hade jag hittat något som kändes bra. 
Jag betalade och gick därifrån och idag en vecka senare fick jag ett sms att mina glasögon kommit. 
Det känns sådär men man Christian säger att man vänjer sig så jag litar på det. 
Lily sa att jag va fin vilket värmde, dock bad hon mig ta av mina ögon när vi kom hem så även hon är ovan. 
Nu hoppas jag huvudvärken försvinner så jag kan känna mig som en människa igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0