Kärlek

Jag har lärt mig många saker genom åren, mycket som varit onödigt och sådant jag säkert aldrig kommer få användning för, men även en hel del väsentliga saker som gjort att jag blivit den jag är idag. För två år sedan lärde jag mig det absolut viktigaste jag någonsin lärt mig: vad kärlek är. 
Jag trodde givetvis att jag visste vad det var långt innan det och jag var precis som dom flesta andra som slängde ur mig "dom tre orden" tidigt i ett förhållande vid 15års ålder. 
Nu vet jag bättre.
Jag säger dom tre små orden till min fina dotter varje dag för nu vet jag vad det innebär och jag kommer fortsätta göra det hela livet. Att dessutom få höra det tillbaka får hela världen att stå still. 
Jag älskar dig Lily 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0