6 Månader

6 Månader ja det är tiden sedan jag skrev sist. Ibland känns det som det var 6 timmar sedan och ibland som det var 6år sedan. Det blir ingen full uppdatering av dessa 6 månader, tror faktiskt inte det blir någon uppdatering alls utan det kommer nog lite här och där när det dyker upp i tankarna.

Sommaren närmar sig sitt slut och trots att det fortfarande är Augusti så känns det som höst.
En dag som denna är det ganska mysigt att regnet slår mot fönsterna och man känner lukten av våt asfalt. Jag njuter lite extra av att ligga bredvid Lily som sover så gott i min säng och jag lyssnar vartenda andetag hon ger ifrån sig. En underbar känsla som är omöjlig att förklara, hur jag än försöker hitta ord så går det inte.
Jag ska njuta av hennes andetag och av mörkret och tystnaden en stund till innan jag själv ska sova. Det har varit en intensiv helg på alla sätt och vis men det tar vi inte nu, kanske inte imorgon heller men någongång då orken finns.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0