Välkommen 2013

2013 är här och detta året kommer aldrig kunna slå 2012.

2012 va året som det viktigaste i mitt liv hände, älskade Lily kom till världen.
Det känns fortfarande som det var i går jag vandrade runt utan att kunna se mina egna fötter med en mage stor som en basketboll och smärta som heter duga. Men 1/7 tittade Lily ut och gjorde gav mitt liv en helt ny mening.

2012 va även året då vi köpte vårt första hus tillsammans där vi ska växa som en familj.

2012 firade vi Lilys första jul med både Christians och min familj hemma hos oss och trots att jag nästan inte hade någon julkänsla blev det en helt fantastisk dag. Lily va lite febrig så hon sov bort nästan hela julafton.
Tomten kom och delade ut massvis med julklappar till både vuxna och barn. Vi alla satt i tomtens knä och skrattade tills tårarna sprutade åt hans fantastiskt roliga kommentarer.
Lily fick allt ett barn kan tänkas behöva och vi är super nöjda med hela julen.

En vecka senare firade vi nyår hemma hos några vänner och även den dagen blev lyckad. God mat och trevligt sällskap. Lite oroliga för hur Lily skulle reagera på allt smällande men hon sov sig igenom 12 slaget och fortsatte sova gott till vi satte henne i bilen vid 03 för att köra hem.

2012 blir som sagt svårt att slå men vi välkomnar det nya året med öppna armar och ser fram emot allt 2013 har att erbjuda.



Kommentarer
Postat av: Grodan

Asså, nu är det ju såhär... Du glömde ju att du lärde känna mig!!! Det måste ligga ibland top 5 ju! :P haha :D

2013-01-05 @ 10:32:25
Postat av: Grodan

Asså, nu är det ju såhär... Du glömde ju att du lärde känna mig!!! Det måste ligga ibland top 5 ju! :P haha :D

2013-01-05 @ 10:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0