Bortskämd

Dag 5 och lillfisens säng står fortfarande inne på hennes rum. Jag är djupt imponerad av både Christian, Lily och av mig själv.
Det har blivit mycket springande på nätterna men det kan man stå ut med. Lily har dessutom vaknat lite extra dom senaste nätterna då hon inte mått så bra.
Att gå från ersättning till välling OCH mat satte magen i kaos och stackaren har varit förstoppad och gråtit nonstop i tre dagar.

Min kära mamma tog Lily ett par timmar under dagen igår så jag kunde utnyttja mitt presentkort på göra keratinbehandling samt färga ögonfransar och ögonbryn. Inte varje dag man unnar sig sådan lyx men det lär bli fler gånger för herregud så skönt!
Blev dessutom bjudna på en god middag när vi hämtade Lily så jag kände mig riktigt bortskämd igår.
Lily klämde en hel burk katrinplommon till efterrätt men trots det kämpade hon så hon blev röd i huvudet och vi bestämde oss för att åka in till barnakuten. Där löste dom problemet åt oss på ett par minuter och Lily är nu samma glada underbara bebis som innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0