Premiär

Helt plötsligt var Mars över och vi begav oss in i April med stora steg.
April började med att fira mina syskon som båda fyller år, på samma dag. Veckan fortsatte med jobb, fika dejter och allt det där vanliga.
Vi har utöver det vanliga hunnit med barnvagnsshopping där jag äntligen köpte min efterlängtade Brio Smile. Är mer nöjd än jag kan beskriva och jag trodde inte att en vagn kunde få en så här glad. Lily älskar också sin nya vagn och hon sitter glatt och tittar runt när vi är ute och promenerar.
Den första April vände sig äntligen lillsan från mage till rygg! Hon gjorde det ett par gånger och var till och med så duktig att hon visade Christian vad hon kunde när han kom hem från jobb.

Nu i helgen har vi premiär gungat vilket var något som Lily älskade! Vi har också premiär grillat, men ätit inne och vi har för första gången på en evighet varit lediga tillsammans.
Solen skiner även idag och jag tror nog att en liten promenix står på schemat innan det blir helgen och årets andra grillning ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0