Världens sämsta mamma

Är man världens sämsta mamma om man inte vaknar när ens barn vaknar på natten? Imorse vaknade Lily redan vid 05 vilket är väldigt tidigt för oss alla. Jag hörde som vanligt ingenting. Christian puttade till mig så jag vaknade och där låg Lily bredvid mig och log med världens finaste leende.
Christians alarm på telefonen kan ringa tusen gånger utan att han reagerar vilket är något jag vaknar av men när Lily börjar jollra och röra sig på morgonen sover jag som en stock. Varför kan det inte vara tvärtom?

Hon mår iallafall bättre vår lilla ängel. Ler, skrattar och kan ligga själv och leka med sina händer och sin ninis. Hon har nått 5kg sträcket men det va fortfarande inte tillräckligt. Det blir därför ett extra besök på Bvc nästa vecka för ännu en viktkontroll. Hon fick också utskriven nån medicin som ska hjälpa henne att bajsa så nu håller vi tummarna för att det ska hjälpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0