Orklös

Idag känns det som mina ögonlock har två lager bly på sig. Trots att Lily sovit från 22-06 har jag inte känt sån här trötthet på länge.

Det har varit full rulle hela helgen med dop förberedelser i fredags, dop i lördags och en bakfylla jag gärna sluppit i söndags. Mer om dopet när mina fingrar orkar skriva ett längre mer vettigt inlägg och när jag samlat ihop alla bilder från dopdagen.

Förra veckan hann jag även med att sälja min gamla lägenhet och igår träffades vi över en kopp kaffe och en vetelängd och skrev kontrakt. Har inte använt någon mäklare så jag hoppas verkligen att vi fyllt i allting rätt så detta går snabbt och smidigt.

Lily är fortfarande super pigg så det är väl lika bra att pallra sig ur sängen och göra något vettigt, får se vad jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0