Du får 50 spänn

Lily ligger snällt i sin säng varje natt nu och hon sover dessutom mellan 5 och 6 timmar. Inget varken jag eller Christian klagar på.
Ikväll så som alla andra kvällar pussade vi vår lilla ängel godnatt och jag la henne i sin säng. Det tog inte många minuter innan Christian stod vid hennes säng och vakade över henne. Hon sov inte men klagade inte heller. Christian frågade mig med sin ynkligaste röst om hon inte kunde få ligga mellan oss i vår säng och mitt svar va direkt nej. Ond som jag är.
Han frågade en gång till och lättövertalad som jag är gick jag med på det men sa också att han skulle gå och lägga henne när det va dags att sova. Detta va inte lika populärt då Christian av någon anledning inte tror att han kan lägga henne rätt? Hon ligger trots allt raklång på rygg med huvudet på sin kudde och täcke över kroppen, detta kan anses vara ganska svårt :)
Han erbjöd mig då och jag citerar: "Du får 50 spänn om du går upp och lägger henne". Jo men absolut, jag hoppar och studsar av glädje av hans erbjudande speciellt eftersom vi har delat ekonomi kändes det som en super deal.

Nu ligger hon här mellan oss och myser och precis som Christian tycker jag det är helt underbart att ha henne nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0