Du är vacker

Idag har vår lilla prinsessa namnsdag! Ska vara helt ärlig och säga att varken jag eller Christian hade någon koll på detta men vi har fått ett flertal grattis sms från både vänner och familj. Tur ni har bättre koll än vad vi har.

Lily är en förkortning på det brittiska namnet Elisabeth, eventuellt kommer det från det engelska ordet Lilja.
På kinesiska betyder hennes namn Vacker och jag tycker det passar henne perfekt för hon är ju vacker vår underbara lilla tös.

(info från Wikipedia)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosen!!
När flyttar ni? Det var hus va? Såå skoj!!
-/ helena

Svar: Får tillgång den 1/10 men ska måla och lite sånt så vi flyttar nog i mitten av oktober. Har ju kvar denna lägenheten till 1/11. Det är radhus men jag tror jag skrivit hus här på bloggen :)
maline Ipsen

2012-09-07 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0