Sju dagar senare

En vecka har gått utan att jag skrivit något vilket inte är jätte ovanligt.
De senaste sju dagarna har bestått av: 

 

  • Fika dejt med underbara Ekman

 

  • Frukost med mammagruppen där Lily stortrivdes bland massa andra små filurer, kanske för hon är den enda tjejen och charmar in sig hos alla stiliga pojkar?

 

  • Myst med Lily

 

  • Köpt en ny dammsugare. Vilket jag gjorde för jag inte vet vilka påsar som ska va i den gamla. Christian gick med på köpet för han trodde vi skulle ha en uppe och en nere. Jag menar vem har två dammsugare? Jag röstar på att vi slänger den gamla.

 

  • Tömt förrådet samt flyttstädat vår gamla lägenhet. Tog tre gånger så lång tid som vi trodde och va mycket jobbigare än jag tänkt att det skulle vara. Avslutade kvällen hos mina föräldrar, som passat Lily, där vi blev bjudna på en fantastisk middag.

 

  • Varit på Willys där jag blev erbjuden att börja jobba varannan helg vilket jag självklart tackade ja till! Fick nya kläder samt mitt gamla skåp och jag gick därifrån med världens största leende.

 

  • Myst ännu mer med Lily

 

  • Träffat våra fina vänner Emelié och Mange.

 

  • Kämpat för att lillfisen ska bita på sin bitring istället för sina händer, det går sådär.

 

  • Sen har vi alla tre dessutom hunnit gå och bli förkylda. Så nu hostar och snörvlar vi en massa samt snarkar hela nätterna. Man kan ju inte annat än älska en förkylning.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0