Jag ska ta tag i det

Fick sorterat två lådor och kände mig grymt nöjd, blev peppad att få bort den sista också men efter att ha suttit på soffan och matat Lily blev det att jag stannade där. En vecka senare och lådan står fortfarande kvar.

Mitt återbesök hos läkaren tog inte mer än 30 sekunder. Kom in och slet av plåstret samtidigt som jag tittade nyfiket och nervöst på hur det skulle se ut. Visade sig att krämen som satt på plåstret hade dragit ut vad det skulle och allt såg utmärkt ut. Pustade ut, klädde på mig och gick därifrån.

Lily har dom senaste dagarna velat hålla sin flaska själv, hon puttar gärna bort mina händer men flaskan är fortfarande lite väl tung så jag smusslar in mina händer under flaskan och hjälper till. Hon ser så stolt ut när hon ligger där med sina små händer runt en flaska som nästan är lika stor som hon är.
Vi tränar också på att ligga på mage men det är hon inte lika intresserad av. Det kommer nog det också, en sak i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0