En underbar dag

En speciell känsla när man sätter i nycklarna i låset första gången, öppnar dörren och kliver in. In i vårt hus, vårt alldeles egna lilla radhus. Där ska Lily växa upp, där kommer hon ta sina första steg, säga sitt första ord och leka med sina kompisar. Där ska vi fira hennes första jul, ha många födelsedagskalas och växa tillsammans som en familj.
Jag sitter på trappan och bara njuter av denna underbara känsla.

Idag fyller även vår underbara dotter 3 månader, hela 3 månader har gått sedan jag fick upp dig på bröstet på BB, 3 månader sedan jag grät av lycka på ett sätt jag inte trodde var möjligt, och 3 månader sedan jag kände kärlek som är obeskrivlig, vart tar tiden vägen?

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Så underbart att läsa detta inlägg! :) Så kul att höra hur lycklig du är :)<3

Svar: Tack söta Josefine! Ja jag kunde verkligen inte varit lyckligare <3
maline Ipsen

2012-10-02 @ 14:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0