Det händer bara mig

Idag är planen att packa upp dom tre sista lådorna som står som ett högt torn mitt i köket. Har dragit ut på det eftersom jag vet att lådorna är fyllda med papper och massa annat smått som ska sorteras, saker man egentligen vill slänga men borde spara.
Christian har börjat jobba igen efter två veckor hemma med oss och jag har lovat mig själv att försöka fixa små grejor här hemma under dagarna så vi kan mysa när Christian kommer hem.

Igår blev det ett besök på MVC där dom konstaterade att jag lyckats få ännu en infektion i mitt sår på magen. Mitt snitt har läkt jätte fint (trodde jag) men vid nåt tillfälle för drygt två månader sedan blödde det lite från mitten av såret. Ringde läkaren men eftersom det va så lite tyckte dom inte jag skulle oroa mig. Har inte tänkt på det mer efter det. Nu när 3 1/2 månad har gått sedan operationen och jag varit på efterkontroll där dom sa att allt var ihopläkt och jag kunde göra allt precis som vanligt trodde jag verkligen inte det kunde bli infekterat. Men jo, visst kan det det. En liten bit har öppnat sig, precis där det blödde sist, så nu är vi tillbaka på ruta ett med ett stort plåster över halva magen och en ny läkartid har blivit bokad till på torsdag.

Nu ska jag dra fram låda nummer ett och få något vettigt gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0