Sovmorgon

Lily har kommit tillbaka till sin vanliga rutin med att sova genom natten. Efter ett par nätter med tjat från sin mamma verkar hon ha förstått att det inte är morgon förrän vid 07. Skam den som ger sig.

Förra helgen jobbade jag hela helgen vilket var med blandade känslor. Lily hade en underbar helg med sin pappa och jag är glad att dom får lite ensamtid tillsammans men jag saknade henne otroligt mycket. Efter 11 timmar hemifrån skulle jag ett snabbt ärende för att fixa farsdag present men fick ett gulligt sms från min sambo som bad mig komma hem istället. Självklart körde jag raka vägen hem och det är jag glad att jag gjorde. Möttes av massa kramar och pussar från både Lily och Christian så jag tror nog dom saknat mig minst lika mycket som jag saknat dom.
Det tog inte många minuter innan lillfisen rullade från mage till rygg och jag är glad att jag va där för att se det.

Idag har Christian varit ledig och morgonen började med att jag fick sova ut medan Christian och Lily smög ner och kollade tv. Sedan blev det ett snabbt besök på Emporia, mitt andra, vilket inte imponerade någon av oss.
Nu går tvättmaskinen på högvarv, lillfisen sover och den sista Falk filmen är kvällens underhållning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0