Som jag saknat dig

Måndag eftermiddag och både jag och Lily sov till 11 idag, skönt. Vi har förvisso varit vakna väldigt mycket i natt men ändå.
Helgen spenderades på jobb där det varit riktigt mycket att göra, men är det lönehelg så är det. Vi lämnade Lily hos sin mormor och morfar redan i fredags och Christian hämtade henne när han slutade jobba Lördag eftermiddag. Jag fick jobba ett par timmar till och sen va det tjejmiddag hos en kär vän som fyllt år. God mat och trevligt sällskap och klockan blev närmre 23:30 innan jag var hemma. Lily sov såklart redan så det va lika bra att göra detsamma.
Första gången jag inte myst med min lillfis på en hel dag.
Söndagen började med en morgon promenad innan solen ens gått upp till Lilys farmor och farfar där hon skulle spendera dagen.
Efter ännu en dag på jobb blev vi bjudna på middag när vi hämtade Lily och sen va det mys resten av kvällen innan vi alla deckade.

Lily har haft det super bra hela helgen det vet jag, men jag har saknat henne så det har gjort ont och idag tänker jag mysa och gosa med henne hela dagen och ta igen alla pussar och kramar jag missat i helgen.

Fick denna fina bilden på Lily och lite av hennes morfar innan jag började jobba lördag morgon och det gjorde min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0