Panik

Började morgonen med att göra något jag undvikit i ett par månader, väga mig. Jag drog ut vågen som jag puttat långt in under vasken för att slippa se den. Där har den legat och samlat på sig ett tunt lager damm som jag fick torka bort innan jag hoppade upp. Med stängda ögon gissade jag på vad resultatet skulle va men blev något överraskad samt panikslagen när jag tittade ner på ett tresiffrigt tal. Insåg ganska fort att vi råkat ändra knappen under vågen till amerikanska pounds istället för kilo så det va bara att ställa om och hoppa på en gång till. Nu visade vågen ett något lägre tal och jag kände mig stolt nog att ta bilen till Coop istället för att vandra.

Ikväll blir det nya Falk filmen och Marabou innan vi lägger huvudet på kudden i hopp om en något längre natt än de senaste två nätterna. Lily har känt sig utvilad/hungrig redan vid 04 tiden, jag har försökt förklara för henne att det är natt vilket innebär att man sover men hon är envis den lilla filuren, precis som sin mor och far.


Kommentarer
Postat av: Grodan

Haha jag hade velat se den reaktionen :P

2012-11-15 @ 04:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0