Min bästa vän

Fredag efter jobb blev det ganska hastigt bestämt att vi skulle grilla hemma hos oss med fyra vänner. Med en massa hamburgare på grillen blev alla mätta och belåtna. Vi åt inne men resten av kvällen satt vi ute med värmeljus under vårt parasoll. Självklart var jag nykter men ett flak öl gick det åt och under kvällen gjordes det även planer att åka till Ullared morgonen efter.
Jag ska ärligt säga att jag trodde det var alkoholen som pratade men vi väcktes 08:00 igår morse, satte oss i bilen och begav oss mot Ullared!

Oerhört mycket folk men vi lyckades fylla en hel kundvagn med saker som man behöver. Fryspåsar, hårinpackning och andra hår grejor, lite kläder, ljusstakar, kuddar och en del saker till lillflickan. Fick även med oss en amningskudde hem vilket jag verkligen längtat efter. Jag sov med den igår för att få stöd både för magen och benen och herregud vilken skillnad. Hade riktigt ont igår kväll och lyckades skrämma stackars Christian genom att skrika rakt ut vid nåt tillfälle. Han föreslog att vi skulle åka in men jag hade varken lust eller ork att sitta på KK halva natten. När jag väl somnade sov jag hela natten utan problem och jag kallar nu amningskudden min nya bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0