Kom och håll om mig

Dom senaste tre dagarna har jag hunnit med en hel del. Krockat med en kundvagn på Willys (vilket fick mig super nervös men lillflickan mår bra), fikat med Malin i solen, varit på tre läkarbesök, haft två sömnlösa nätter, bakat scones till Christian på hans första semesterdag samt sovit middag (vilket jag ska börja göra oftare).

Hela min kropp värker idag, svettas ena sekunden och fryser nästa, både mina armar och ben känns totalt lealösa. Håller antingen på att bli sjuk eller så är det kroppen som skriker efter mer sömn. Jag har redan bäddat ner mig med min favorit kudde och väntar nu på att Christian ska komma hem så jag kan somna i hans famn.

Imorgon hoppas jag på att må prima så min lunchdejt med Maria inte behöver ställas in.


Kommentarer
Postat av: Helena

Är det namnen på er lilla prinsessa som du döpt bloggen till?

2012-05-10 @ 19:47:25
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Maline

Ja Helena det är lilflickans namn. Kallar dock henne för lillflickan i bloggen, vet inte varför men det har bara blivit så.

2012-05-11 @ 17:30:11
URL: http://lilysofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0