Bröstkorg mot bröstkorg

Jag har frågat Christian ett par gånger om vi inte kan göra ett hål i vår madrass så jag kan sova på mage igen, han är inte lika road av den idéen som jag är. Igår lyckades jag för första gången på X antal månader att hitta en ställning där det gick att ligga på mage utan att göra några hål i madrassen. Låg tvärs över Christian, bröstkorg mot bröstkorg och mitt huvud vilandes mot hans axel. Blev ingen belastning på magen och det tog inte många minuter innan mina ögon stängdes och jag befann mig i en annan värld. Inte nog med att det va oerhört skönt att ligga på mage så låg jag helt perfekt för världens bästa ryggmassage.

Igår blev det tåget in till Malmö för en frukost dejt med Jenny på Starbucks. Första gången för mig och jag är djupt imponerad över hur gott det var, smakade precis som jag kommer ihåg.
Efter frukosten blev det ett läkarbesök för mig och nya naglar för Jenny innan vi mötte två av mina gamla vänner för lite lunch. Möttes världens minsta toalett, där fick man verkligen backa in och gå ut. Vet ärligt inte om jag hade fått plats om magen varit lite större.
Solen sken och det var alldeles för mycket folk i stan för både min och Jennys smak så vi begav oss hem till henne där vi satt på en brunn i hennes hage och bara njöt av solen och tystnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0