Nu är det nära

Blev lite shopping igår, först med mamma och sen med Christian. Man kan ju lätt se vem som köpt vad. Är super glad att skötväska nu är inhandad och kan packas inför resan till BB.
Jag har alltid haft beslutsångest och det märktes definitivt när jag skulle välja skötväska. Var i ett par olika butiker och kollade men måste säga att jag var grymt besviken på alternativen. Dom flesta va väldigt små, sen va där några som va överdrivet stora, fula färger/mönster, priser som ingen normal människa lägger på en väska ännu mindre en skötväska och det blev bara allmänt jobbigt att välja. Hittade till sist en väska som inte är den typiska skötväskan men jag älskar både formen, färgen och ja den va helt enkelt perfekt för mig.
Tack till mina underbara föräldrar för hjälpen och tack för den fina skötväskan!

Christian kom även hem med lite tröjor till lillflickan igår, otroligt söta och dom lär komma till användning när hon hejar på Sverige i fotboll tillsammans med sin pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0