Lycka

Har sedan många år tillbaka sagt att jag vill ha kjejsarsnitt den dagen jag ska ha barn. Har fått höra från i stort sett alla jag känner att jag kommer vilja föda naturligt den dagen jag väl är gravid. Jag har nu varit gravid i snart 36 veckor och jag har inte ändrat mig.
Detta är något jag tog upp med min barnmorska så fort jag visste att jag var gravid och sedan dess har jag och Christian blivit kallade på ett par olika möten. Jag har pratat med både överläkare på kvinnokliniken, nån barnmorska och kurator från något som heter Matilda gruppen, tillbaka till överläkaren och sedan har dom diskuterat mitt "fall" och tagit beslut om jag ska få igenom kjejsarsnitt eller inte. Aldrig har känt sån lättnad när jag fick samtalet att jag fått igenom det, jag tror till och med jag grät en skvätt av lycka. Än är där inget exakt datum satt men jag kollar ivrigt i brevlådan varje dag efter ett brev från sjukhuset.
Än så länge fortsätter nedräkningen tills när hon är beräknad, 9 Juli.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad skönt att du fått det som du ville!:)

Lycka till vännen:)

2012-06-11 @ 09:22:58
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0