Jay Z & Kanye West

Har börjat tvätta allt som tvättas skall till lillflickan, vilket är en hel del. Drog med Christian till Ikea i Onsdags där vi egentligen va ute efter korgar. Hittade inga som passade men vi kom inte därifrån tomhänta för det. Ett par hyllor som ska hängas ovanför lillflickans säng, lite doftljus och en gardin stång fick vi med oss hem.

Efter vårt Ikea besök blev det snabba ryck in i duschen innan vi satte oss i bilen mot Malmö arena. Denna gången var det Jay Z & Kanye West som spelade. Inte direkt min eller Christians musik smak och jag kan räkna låtarna jag kände igen på en hand, men det var definitivt en cool konsert och jag är glad att vi gick. Någon som inte uppskattade konserten alls var lillflickan som var orolig hela kvällen. Jag satt inne i logen ett bra tag vilket fick henne lite lugnare och Christian hjälpte till genom att både prata med henne och smeka min mage.

Vi stannade lite snabbt på McDonalds innan vi körde hem och kröp ner under täcket. Där låg vi ett bra tag utan att kunna sova med ett jobbigt brusande i öronen. Det är vid sådana tillfällen man uppskattar att vara sjukskriven lite extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0