Du doftar underbart

Även om jag är hemma nästan hela dagarna med en nyfödd liten bebis och största delen av dygnet sover hon så tar jag inte mig tid att sitta vid datorn och blogga. Jag ska försöka, och då menar jag försöka, att bli bättre men att ha Lily liggandes på mitt bröst och känna hennes underbara babydoft är det bästa jag vet och det går tusen gånger före ett ynka blogginlägg.
 
Vi har under dom senaste två veckorna haft både vänner och familj på besök. Lily har myst i många olika famnar och blivit rejält bortskämd av alla super fina presenter våra nära och kära köpt till henne.
Hon har även hunnit med ett par rundor på Willys, såklart, där hon har fått världens finaste nalle som vi stolt har i hennes vagn.  
 
I Tisdags hade vi vårt andra besök på BVC och Lily har växt till hela 50,7cm och vägde 3360g. Hon har i våra ögon blivit så stor och det känns som tiden springer iväg från oss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0