120724

Vi har nu njutit av vår underbara dotter i hela tre veckor och varje dag känns speciell. Christian är tillbaka på jobb vilket är väldigt tråkigt för både mig och Lily. Vi underhåller oss ganska bra här hemma under dagarna så tiden ska gå fort till hans jobbdag är över och han kommer hem till oss.

För exakt en vecka sedan lämnade jag Lily hos sin mormor för första gången då jag skulle besöka vårdcentralen. Va inte borta jätte länge men hann ändå sakna henne enormt mycket! Vårdcentralen va totalt värdelös och gav mig ingen hjälp alls så i fredags blev det ett besök till KK istället. Där blev det blodprov samt en massa undersökningar som visade att en del av min moderkaka fortfarande är kvar. Mediciner blev utskrivna och jag ska nu knapra piller i sju dagar i hopp om att både infektioner ska undvikas och moderkakan ska försvinna. Enligt läkaren på KK verkade det som att detta va väldigt ovanligt, speciellt när man har kejsarsnitt, men ska det hända så är jag inte förvånad att det händer mig. Ett återbesök är inbokat och jag håller tummarna för att allt är som det ska tills dess.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen usch nej, hoppas allt blir bra snart!!

2012-07-27 @ 15:12:22
URL: http://Halajna.blogg.se
Postat av: Mamma

Vilkem underbar bild. Stolt Mormor

2012-07-27 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0