Jag ser det töar

Igår blev det en eftermiddag på Wallmans där vi njöt av en fem rätters middag samt underhållning. En present till oss båda från mina syskon som var mycket uppskattad. Skönt också att det började 14 och va slut 17 något som uppskattad lite extra när man är småbarnsföräldrar och börjar känna sig trött redan vid 20 tiden. Barnpassning ingick i presenten så Lily spenderade dagen hos sin moster och sina kusiner.

I torsdags kom mina föräldrar på middag och blev självklart satta i lite arbete. Denna gången blev det en sockel i köket vilket gjorde en enorm skillnad och vi är super nöjda.
Lily fick även smaka sin första burkmat, äpple/päron puré, och hon var helt lyrisk över att få äta. Gapade långt innan skeden kom till munnen och blev något arg när jag förklarade att det var slut.
Snart blir det att byta ut en flaska om dagen mot mat och jag tror Lily ser fram emot det minst lika mycket som jag gör.

Snart beger vi oss ut i regnet mot årets första, och förmodligen enda, julmarknad.


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart det är godare med lite mat än ersättning :P

2012-12-16 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0