Grattis till mig

Har helt glömt att skriva om något som i min värld är väldigt viktigt, min födelsedag. Förra torsdagen blev jag ett år äldre. 27 är ingen ålder som stör mig men när jag om mindre än en månad kan säga "nästa år blir jag 29" känns det värre. Men så kanske man inte ska tänka.
Dagen började iallafall jätte bra med kaffe på sängen och paket från lillfisen. Hon känner sin mamma väl och hade köpt en kaffemugghållare till vagnen :)
Fortsatte dagen med att städa hela huset, laga mat samt baka en tårta. Mellan varven sjöng vi grattis sånger i alla möjliga former samt tog emot massa fina sms och hälsningar på Facebook.
Fick mitt i allt detta ett samtal från Christian att vi haft inbrott i vår bil vilket kändes mindre kul. Tog med mig Lily och gick ut till parkeringen där vi möttes av en söndrig ruta och en massa glas både i bilen och utanför. Allt dom tog va en billig stereo men vi har stått utan bil i en hel vecka nu vilket är sjukt drygt.
Efter lite svordomar och några samtal till både polisen och försäkringsbolaget åkte Christian tillbaka till jobb och Lily och jag gick hem igen och fortsatte förberedelserna.

På kvällen kom familjen på middag och jag fick super fina presenter. En ny plånbok, presentkort så jag kan shoppa utan dåligt samvete, en kväll med underhållning och mat på Wallmans med Christian, presentkort på en keratinbehandling, nya ansiktskrämer och rengöring, blommor samt berlocker till mitt pandora armband.

Trots lite tråkigheter hade jag en helt underbar födelsedag. Lite synd bara att det är ett helt år till nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Grodan

Nu är det såhär att jag ska jobba natt fram tills på måndag. Så jag skulle vilja ha något skoj att läsa på natten. Vilket betyder att du får gärna börja uppdatera lite :P haha <3

2012-12-12 @ 07:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0