Fem dagar kvar

Det blev en trevlig eftermiddag på julmarknaden och vi klarade oss dessutom utan regn hela tiden vi gick ute. Vi fyndade tre gulliga haklappar till Lily men utöver det fanns det inte mycket att köpa. Efter julmarknaden handlade vi nästan alla våra julklappar, det sista inhandlades idag så nu är vi helt klara. Nu ligger dom fint inslagna under granen i väntan på att bli upprivna och förhoppningsvis uppskattade av våra nära och kära.

Lily har fuskat lite och öppnat två julklappar redan.
Häromdagen fick hon en super fin julgransdekoration av min fina vän Josefine som det står "Barnets första jul" på, och den hänger nu längst fram i vår gran.
Idag fick hon en boll som prasslar och låter av min kära vän Camilla, och Lily har både lekt och tuggat på sin nya leksak.
Ja jag har ju också fuskat lite som öppnade min julklapp som söta Emelie kom förbi med ikväll. En berlock till mitt Pandora armband som nu börjar bli fullt.

Igår åkte jag och lillfisen hem till Ekman där vi blev bjudna på god frukost med levande ljus och allt. Stannade och bakade lussebullar, snackade skit, mös med Texas och bara umgicks fram till det blev mörkt och dagen gick mot kväll. Måste hinna med även mysiga, stressfria dagar nu innan jul.

Nu kallar sängen så man orkar med en ny dag och nya äventyr imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0