Invigning

Christian är i Göteborg och kollar fotboll så jag har spenderat kvällen hos min syster och hennes underbara barn. Nu ligger Lily i sin säng och tittar runt och jag kollar tv i väntan på att mannen ska komma hem.

Fösta natten för lillfisen i sin säng efter att ha sovit i vagga samt en del (ganska många) nätter mellan oss i vår säng sedan hon föddes. I förrgår snurrade hon från rygg till mage och slog huvudet i sidan på vaggan vilket gjorde att hon viftade vilt med sina armar och lyckades riva sig själv på kinden med sina oerhört vassa naglar. Därför blev det nu en flytt till hennes egna säng och jag hoppas hon sover lika bra i natt som hon gjorde i eftermiddags när hon invigde sängen.


Jag tror jag kommer smyga upp ett antal gånger och kolla till henne, mammas lilla ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0