Grattis Lily

Ännu en vecka har passerat och Lily fyllde en månad igår. Det firades med en tur till Helsingör tillsammans med två vänner. Planen var egentligen att åka till Ven, något Christian pratat om ganska länge, men det va fler än vi som hade den tanken så båtarna va fulla ända fram till 20:30. Jag har aldrig varit i Helsingör så det va väldigt trevligt. Båten gungade vilket fick mig lite halvt illamående men så fort vi kom i land mådde jag prima och vi satte oss på en uteservering och åt lunch. Blev även en och annan öl i solen för Christian. Jag höll mig till iskaffe.

 

Vi får fortfarande mycket besök och har många fika dejter med vänner och familj. Förra veckan kom min mamma och min mormor och åt hemlagade rabarber muffins samt blev modeller för ett generationsfoto.

 

Utöver fika dejter har vi även hunnit med att bli husägare! Blev snabba ryck och vi har på två veckor varit på ett par visningar, lagt bud, haft besiktning och skrivit kontrakt. Så nu är vi stolta ägare till vårt första hus, eller ja, radhus. Blir inte flytt förrän till hösten men jag har redan börjat planera inredning och möblering i mitt huvud, speciellt till Lily's rum.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0