Aldrig mer efter nästa gång

Mycket har hänt vilket har lett till att min lust för att skriva har legat lite på is.

  • Har varit på återbesök på KK och moderkakan är nu ute ur kroppen vilket är en extrem lättnad. 

 

  • Lily har växer så det knakar och har nu gått från storlek 50 till storlek 56. 

 

  • Det gick hur bra som helst för lillfisen att sova i sin egen säng men det varade bara ett par nätter. Sen kom den svenska sommaren och våra fönster har stått öppna dygnet runt. Lilys säng står där det blåser som mest så vi flyttade tillbaka henne till vår säng, bara ett litet tag. 

 

  • Jag har haft min första fylla sen jag blev gravid. Min kära sambo filmade en del av kvällen där jag bland annat säger: "jag ska aldrig mer dricka efter nästa gång"? Antar att det betyder att jag planerar att dricka en gång till sen aldrig mer. 

 

  • Lily har spenderat en natt hos sin mormor och morfar. Nyttigt för oss alla men Gud som jag saknade henne.

 

  • Jag har förlorat en bra vän, eller åtminstone någon som jag trodde va en bra vän, över ett missförstånd som så lätt hade kunnat undvikas eller lösas. 

 

  • Jag har kommit fram till att jag avskyr Facebook men av någon anledning kan jag inte ta bort mitt konto där. Kan inte hela Facebook försvinna? Det gjorde ju Lunarstorm efter ett antal år, samma öde för Facebook så snart som möjligt tack! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0