Valborg

Låg vaken halva natten igår med sammandragningar som heter nåda! Riktigt obehagligt och jag hoppas verkligen inte att det fortsätter så. Som tur va var jag ledig idag och kunde därför sova till 11:30. Spenderade sen dagen med att städa och tvätta vilket verkligen behövdes.

Ja sen är det ju Valborg idag och varken jag eller Christian kände för att göra något speciellt då vi ska inventera på jobb imorgon 06:30 så vi körde in till Malmö och åt en god middag på Pers Krog. Majbålet brinner fortfarande på åkern här utanför men vi håller oss inne med en film och tänker göra ett tappert försök till att sova tidigt.

Gårdagen blev det biltvätt och fika i lusthuset med min kära pappa innan det bar av till kalas för Christians syster som fyllde år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0