Vad hände egentligen?

Att ha ett jobb där man ibland jobbar dag och ibland kväll kan vara ganska skönt. Man kan sova ut på morgonen samt få saker gjort som man bara inte orkar göra på kvällen. Samtidigt kan det kännas otroligt drygt att bara vänta hela dagen på att få gå till jobb.
Har haft tre kvällar på rad nu vilket innebär att dag tre hade jag inte mycket att göra mer än att vänta. För att sysselsätta mig på något sätt satte jag mig vid datorn och började rensa min inkorg på facebook. Herregud vad man har mycket gammalt skit som kan raderas. Hittade bland annat en konversation, en väldigt kort sådan, mellan mig och Jenny som fick mig att undra vad vi egentligen sysslade med förra året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0