Grattis Mosters Älskling

Min underbara systerson fyller år idag och detta firades i helgen med lite kalas. Ett väldigt lungt kalas då födelsedagsbarnet var sjuk och inte alls den energiska fyraåringen man är van vid att se. Hade även en vän att fira på kvällen så det var en helg fylld med kalas och fest vilket gjorde att söndagen var en dag då vi först sov länge och sen spenderade halva dagen liggandes på soffan helt utslagna. Det regnade ute och vid nåt tillfälle började det dessutom hagla så det var en perfekt dag att göra ingenting.



Efter en hel dag på soffan körde vi till svärföräldrarna där vi fick middag samt efterrätt och sen körde vi vidare till mina föräldrar för att hämta deras hund som vi skulle passa till Måndag eftermiddag. Både jag och Christian tycker det är super mysigt att ha honom här och hade själv i framtiden kunnat tänka oss att skaffa hund. Men en sak har jag lärt mig, jag ska aldrig ha en hund som har andningsbesväg. Det är jobbigt nog med en sambo som snarkar hela nätterna men frågan är om inte hunden snarkar högre än honom. Låg och lyssnade på dom båda till 01:30 innan jag kunde somna vilket kändes sådär roligt. Är iallafall ledig från jobb så jag har kunnat sova länge och bara ta det lungt i två dagar nu vilket känns helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0