Du är min stora kärlek

För exakt 10 månader sedan satt jag på Möllan på en After Work med folk som jag knappt kände. Hade inte jobbat så länge vilket innebar att jag var ganska blyg och tveksam till att ens gå dit. Hade desstum kommit hem från en veckas semester i Grekland natten innan och var något trött. Lättövertalad som jag är gick jag dit och det måste ha varit det bästa beslutet jag någonsin tagit. Det var där, den kvällen som jag träffade min underbara pojkvän Christian. Sedan den kvällen har vi inte varit ifrån varandra alls och jag svävar fortfarande på rosa moln och är upp över öronen kär.
I fredags hade vi AW igen, denna gången på Lilla Torg. Lite konstiga blickar får man räkna med när man vaggar in på en uteservering en fredag kväll med min mage, men jag hade hur trevligt som helst och mådde dessutom prima dagen efter.
Hela kvällen fick mig att minnas förra året när jag träffade Christian och jag satt och smålog för mig själv en hel del.



Spenderade lördagen med att slipa möbler hemma hos mina föräldrar. Jag hjälpte till så gott jag kunde men solstolen var mycket skönare så därför spenderades mestadels av min tid där. Christian var flitig och gjorde klart nästan allt så nu blir det till att måla och sen kan vi ta hem våra nya möbler och njuta av våren och sommaren på vår uteplats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0