Fredagen den 13e

Fredagen den 13e har av någon anledning, som jag inte vet bakgrunden till, blivit en så kallad otursdag. Själv är jag ganska skrockfull av mig och tror på både spöken och andra konstigheter, men att fredagen den 13e skulle ge mer otur än någon annan dag vet jag inte om jag tror på.

Än så länge har min dag varit lugn och fridfull iallafall. Har vartenda fönster öppet i lägenheten så den friska luften kan hitta in. Vi har även fått nya lås på våra dörrar idag då en nyckel är på vift. Inte för att vi vetat att en nyckel var borta sen de förra hyresgästerna så känns det tryggt att nu ha helt nya lås.
Och lillflickan sparkar på som bara den vilket är den mest underbara känslan som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0