Babybox

Igår efter jobb mötte Christian mig på Barnens Hus där vi hämtade ut vår babybox samt en blöjhink. Fyra blöjor, 25 våtservetter, två nappar och lite rabatter på muggar, böcker och liknande var vad babyboxen innehöll. Inget direkt att hurra för men man ska vara tacksam för det lilla och det var ju trots allt helt gratis att hämta ut bara för att man är gravid.

Jobbade hela dagen igår och det känns verkligen i kroppen. Det var dessutom sjukt mycket att göra eftersom det var lön så både min rygg och mina ben var orkeslösa när jag kom hem. Somnade gott och sov genom hela natten utan problem. Oerhört skönt.
Trots min goda natts sömn vaknade jag med gråten i halsen. Mamma kom och lämnade deras hund till mig och så fort hon hade gått kröp jag ner i sängen igen och lät tårarna falla på kudden. Chicko låg snällt på mina ben och efter ett par timmar tog vi oss upp och gick ut en runda. Nu känns allt bättre men jag funderar ändå på hur man kan gråta och inte ha en aning om varför.


Kommentarer
Postat av: Tant Jenny

Du grät för du saknar mig :)

2012-04-26 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0